Bästa som finns

 
Igår var vi ju då och åt indiskt. Världens godaste mat!! Det finns en indisk resturang som ligger nära både mammas och Tonys jobb på scheelegatan ungefär vid kungsholmstorg. Supergod mat! Tipsar verkligen om den!
Igårkväll gjorde jag inget, eller på dagen heller. Jag har sjukt ont i mitt ena öra och vi tror det är öroninflammation så mår sådär. Fast alvedon hjälper!
 
Idag ska vi till min kusin och fira henne för hon hade typ gått ut universitetet. Vi kommer hem ikväll ganska sent tror jag eftersom hon bor i eskilstuna så tar det ett tag att ta sig hem och så! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Hej Emma! nu har jag gjort inlägget, men ingen stress för dig. gör det när du hinner! kram :)

2013-08-11 @ 11:38:41
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Anna Elin

Hej Emma! Jag undrar om du har lust att göra ett länkbyte med mig? Hör av dig om du är intresserad, hade varit jättekul! Kram :)

2013-08-12 @ 13:36:55
URL: http://annaeelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0