Gwen S

 
Här är min kompis tumblr! Faktist den enda tumblr jag läser och jag älskar den verkligen, stort tips! Tryck på bilderna för att komma dit. Jag tänkte även passa på att fråga er vad ni vill se mer eller mindre av på min blogg. Det är bara att kommentera om det är något speciellt ni vill se så ska jag göra mitt bästa för att fixa det. Dessutom har jag fått en del nya läsare så välkomna! Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar!
 
Senare idag, runt 3 kommer Lovisa och hon ska sova här! Vi ska troligen inte göra något speciellt, eller vi kanske ska till stan imorrn för jag ska köpa en tröja. Annars så är jag barnvakt vid klockan 4 imorrn, ska verkligen bli kul att träffa dem små gullisarna igen! Jag ska även försöka ladda upp Kroatien videon idag!
Kram 
 

Kommentarer
Postat av: gwen

tacktack :)

2013-08-12 @ 14:31:22
URL: http://gwens.blogg.se
Postat av: Anna

Hej igen! Ja, absolut det går bra! Men då säger vi måndag nästa vecka då! Är det förresten ok med dig om jag samlar ihop lite bilder från din blogg som jag har med i i lägget? Kram

2013-08-12 @ 16:11:23
URL: http://annaeelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0