I was here

 
Äälskar den här videon, verkligen älskar. Asså nu låter det kanske konstigt men jag gråter varje gång jag ser den. Man blir bara så rörd av att se hur jorden ser ut och hur mycket som är fel. Hur många människor som svälter, blir dödade, våldtagna och här sitter man vid datorn och tänker på hur jobbigt det ska bli att börja skolan. Det finns liksom barn som skulle göra allt för en utbildning så dem kan få jobb och kunna försörja sin familj. Budskapet är så otroligt stark. Det är det enda jag vet att jag vill göra med mit liv. Jag vill förändra något, jag vill kunna hjälpa, jag vill att folk ska veta att jag existerade liksom, precis som beyoncé sjunger. Jag vill hålla på med något viktigt, nåt som betyder något. Nu blev det sjukt djupt men jag vill verkligen göra något viktigt med mitt liv, man lever bara en gång liksom. Kärlek till dig Beyoncé!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Åh den låten är riktigt bra!!

2013-08-17 @ 13:12:29
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0