Kroatien Del 2: Shopping

Här är då det jag köpte, sorry att det är försenat men jag hann inte igår! Jag köpte iallafall 7 armband totalt men två gav jag bort. Sen köpte jag i början av veckan en solhatt! Den är så fin och jag hade velat köpa en så det var kul att jag hittade. Det fanns i nästan alla marknader och butiker. Sen i Split köpte jag skorna! Det fanns så sjuuukt mycket skor, verkligen sjuuukt mycket! Så det blev två par sandaler och ett par lite tunnare, sommriga kängor. Är supernöjd med allt!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Emilia

åååh vad snygga sandaler och jätte fin blogg:))

Svar: Tack! Kram på dig <3
emmasternegard.blogg.se

2013-09-13 @ 17:00:33
URL: http://emiiliiaaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0