Mina mål

Hitta min egen stil: Ett av mina "mål" är att verkligen försöka hitta min stil. Jag är i stort sätt där redan men jag vill gärna ha lite mer avslappnad stil som och inte så mainstream. Jag vill att folk ska lägga märke till det jag har på mig och jag vill inte smälta in så mycket. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg! Jag vill även rensa min garderob lite och verkligen bara spara det jag använder. Kanske fixa en bloppis om ni är intresserade och om jag får lite fler läsare! 
 
Verkligen komma igång med träningen: Jag är verkligen taggad på att träna mycket, äta nyttigt och må bra. Just nu är det så svårt eftersom man är ledig och hela tiden "suktas" av allt onyttigt. Inte för att jag äter speciellt onyttigt men så vill jag verkligen bara äta bra. Jag har inte tränat rejält på superlänge och kan verkligen märka det om jag springer i trappor och så. Men mitt mål är iallafall att träna minst 3 gånger i veckan och bara äta godis på fredagar och lördagar. Supertaggad!
 
Ta skolan mer seriöst: Iår, alltså 8:an ska jag verkligen satsa i skolan. Jag vill verkligen få upp betygen innan 9:an eftersom det är svårt att höja sig från C till A under en termin. Jag ska köpa almanacka och skriva ner alla läxor och prov och planera ett tag innan hur jag ska plugga och inte sitta dagen innan som förra terminen. Jag ska även lägga mig i bra tid så jag får sova ordentligt. Förhoppningsvis blir 8:an inte lika jobbig som alla säger!
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0