Önske inlägg: Podcasts

 
Här är då min absoluta favorit! Isabel och Rebeccas! Även om dem babblar på om inte så mycket så är dem så härliga att lyssna på. Den handlar om deras liv och allt kring dem, inte för seriös utan mestadels ganska oserös men på ett bra sätt. Dem skrattar mycket och man kan faktist skratta till ibland!
Stort tips!
 
 
Pappa podden är två pappor som berättar om hur det är att vara pappa och massa roliga saker som händer hemma. Jag har inte lyssnat på den alls mycket men Sanna har det och jag vet att hon verkligen tycker om den, samma här så kan man verkligen skratta till ibland!
 
 
Här är en annan pod som jag har lyssnat ett avsnitt av, verkligen inte min typ av pod. Dem pratar mest skitsnack och pratar inte om roliga eller viktiga saker som t.ex Isabel och Rebecca tar upp. Som Kissie menar är att det är liksom där hon pratar på utan bromsar och pratar ärligt om saker och ting, vilket kan vara kul om man liskom är insatt i hennes blogg. Dock vet jag att den är ganska populär så det finns säkert många som älskar den och som gillar lite skvaller och sånt. 
 
Hoppas ni fick lite tips men jag rekomenderar som sagt Isabels och Rebeccas mest. Det är den jag i stort sett alltid lyssnar på. Poddarna hittar ni på en app som heter RSS radio eller så söker ni bara på podcasts på app store så kommer det upp, det finns säkert även på android och så. När man har klickat på en pod och valt avsnitt så finns det en länk på sidan ni kommer in på, den klickar ni på så börjar ni lyssna. Lite svårt att förstå kanske! På datorn vet jag inte riktigt hur man gör men eftersom t.ex IoRs podcast är på aftonbladet så hittar ni nog den där!
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0