Pajamas

 
 
 
Hej! Ett tips till julklapp är att önska sig /ge bort en pajamas! Min mamma köpte en från VS och jag ångrar så mycket att jag inte också gjorde det! Anledningen till att jag inte köpte någon var att jag inte trodde jag skulle använda den men nu efteråt önska jag att jag hade köpt en. Den på första bilden är från VS och den kanske jag får se om jag hittar i London. (Vi ska övernatta där en natt innan vi åker vidare till Mexico) och den på andra bilden är ifrån Gina Tricot som jag också tycker är superfin!
 
Idag då? Det har varit en sjukt seg dag!! Är det bara jag som tycker att dagarna går sjuuuukt långsamt? Dem gör iallafall det enligt mig, plus at jag är jättetrött hela tiden, men snart så är det lov! Sen så gymmade jag med Sanna och tog ett långt bad efteråt i badtunnan, nu ligger jag insmord under täcket med datorn, riktigt skönt! Sen ikväll ska jag verkligen se till att lägga mig tidigt, jag behöver mina 10 timmar. Dessutom börjar vi 9.45 för det är Lucia så det är skönt med sovmorgon då vi annars börjar 8!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0