7 Visste ni att...

- Jag spelade tennis i 6 år, men slutade för att jag blev förflyttad till en "satsgrupp" men jag hatade/hatar att tävla vilket jag var tvungen att göra i den gruppen så jag slutade. Det var för ungefär två-tre år sedan
 
- Jag, min mamma och min bror var i Thailand i 6 veckor och reste runt när jag var 4 år och min bror 6. Är fortfarande imponerad över att min mamma orkade åka ensam till Thailand med småbarn
 
- Innan mitt rum var beiget var det limegrönt och jättefärgstarkt, nu gillar jag mycket mer ljusa lugna färger och lite hamptons/ lexington inspirerat i inredning
 
- Jag heter Karin och Johanna i mellannamn och alla mina namsdagar är inom loppet av en månad, och två av dem är på samma vecka
 
- När jag var liten var jag lite pojkig av mig, jag lekte mest med Daniel (min brorsa) och hans kompisar och jag vägrade ha ballet kjol när jag gick på ballet, istället hade jag min blåa tränings overall 
 
- I femman hade jag tofs heela tiden, vet inte riktigt varför men gillade väl antagligen inte att ha det utsläppt, nu har jag oftast bara uppsatt när jag tränar
 
- Jag har haft tandställning i 1 år, jag tog bort den i höstas. Är sååå glad att jag hade det för innan hade jag typ kanintänder för mina framtänder satt jättelångt framför dem andra 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0