Lexington Tampa bag

 
Nu har den kommit! Eller den kom i onsdags eftersom det var otroligt snabb leverans! Det var halva priset så det var delvis därför jag köpte den. Hade nog inte varit lika säker om den hade kostat dubbelt så mycket som jag betalade. Det var iallfall en Lexington Tampa bag och jag kommer använda den som skolväska när skolan börjar. 
Innan tänkte jag köpa en campomaggi väska men jag skippade den av olika anledningar. En av dem var att jag väldigt lätt tröttnar på en väska och därför vill jag hellre ha flera att byta mellan än en jättedyr. 
 
Är iallafall supernöjd och kan nt vänta tills jag kan börja använda den i skolan! Den är verkligen perfekt som skolväska och har många bra fack till skillnad från den förra från MBMJ. Så stort tips till er som vill ha en ny skolväska till rimligt pris! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart beställde du den?

2013-09-01 @ 09:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0