Packapackapacka

 
Nu har jag typ packat klart, jag ska bara packa handbagaget och packa ner dator, kamera osv. Är så himla taggad, det ska bli 36 grader och strålande sol! Eftersom ingen av oss har seglat förut har vi skeppare så vi kommer bara kunna ta det lugnt. Sedan så ska det inte blåsa nånting alls verkar det som så vi får väl antagligen gå på motorn isåfall, men det blir också bra! Förhoppningsvis så är vi riktigt bruna när vi kommer hem, perfekt inför skolstart!
 
Vi åker klockan 6 hemifrån imorgon så kommer nog inte kunna göra något blogginlägg då. Båten vi har hyrt har 3g har jag för mig, så kommer kanske göra nåt inlägg per dag om det funkar. Självklart har jag kameran med mig så jag kommer uppdatera med massa underbara bilder. Annars har jag gjort ungefär ett tidsinställt inlägg per dag som kommer upp runt 12-1. Men som sagt så funkar förhoppningsvis internet så jag kan uppdatera därifrån. Hoppas ni får en underbar vecka i det fina vädret i Sverige!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0