10 saker om mig

 
-Jag hade en hamster i tre år för tre år sen
- Jag gillar lika mycket att vara ensam som att vara med andra
- När jag var liten var jag superblyg
- I sommar ska jag segla i Kroatien i en vecka
- Jag gillar regn nästan lika mycket som jag gillar sol
- Jag gillar nästan alla grönsaker förutom broccoli
- Jag älskar byxor och skor! Det slutar alltid med att jag inte vet vad för tröjor jag ska ha på mig
- Jag tycker inte jag passar så bra i solglasögon så jag har det nästan bara på stranden
- Min pappa dog när jag var 3 månader men nu har jag en ny underbar pappa som heter Tony
- Jag blir nästan aldrig sjuk, men när jag väl blir det så är jag det ganska länge
 
Hoppas ni vet lite mer om mig nu! Nu ska jag äta lunch sen hämta lilla Elias från dagis och vara barnvakt!
Kram Kram
 

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Åh vad söt bild<3

2013-06-18 @ 13:40:21
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0