20 roliga frågor om mig

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

Jag skulle nog leva i How I met your mother. Dem är så tajta och har så roligt hela tiden! Haha skulle vilja ha en Barney kompis! Eller kanske Friends, av typ samma anledning!

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Delfinskötare! Haha sen insåg jag att det kunde vara farligt och att man kunde drunkna, men ville verkligen bli det! Nu vill jag bli modejournalist eller något inom mode! Men helst modejournalist eller liknande! Alltså skriva om trender och följa olika fashion weeks!

3. Vilken är din favoritdoft?

Åhh vet inte, älskar hur man luktar efter en lång dag på stranden, typ hav blandat med solkräm och sol! Man luktar typ värme! Eller hur små bebisar doftar! Mmmmm


4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

Vad svårt, antagligen någonstans där det är fint och där min familj och vänner är så jag kan vara med dem och se vad dem gör!

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?

Träffar vänner och min familj, ringer alla mina kompisar och berättar hur mycket de betyder för mig. Bara vara med dem jag älskar och så! 

 6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?

Jag tror inte jag skulle vara så annurlunda, förutom att jag skulle vara kille haha

7. Vilket är ditt favoritverktyg?
 
Ehh, va? Haha ingen aning, kanske tång? det är väl bra till mycket! Eller skruvmejsel hahah
 
8. Vad gör du om tio år?
 
Jag är väll gift antar jag, och har barn förhoppningsvis! Jag vill jobba med någonting jag verkligen äslar och bara göra saker jag tycker om!
 
9. Vilken är din bästa danslåt?
 
Haha jag vet inte riktigt, jag dansar inte! Men älskar låtarna "jubel" "wake me up" och "dying love"!
10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
 
Åh vad roligt att vara det! Jag tror jag skulle sy en kollektion eller något och bli designer och jag skulle troligen sy dem mesta av mina kläder själv!
 
11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?

Haha jag skulle bli väldigt glad! Jag skulle köpa massa kläder, datorer ocbjektiv och kameror ett gigantiskt hus! Skulle även ge massa till välgörenhet och ge pengar till min familj! Skulle även spara en hel del. 

 12. Vad tycker du om ordet hen?

Jag tycker att det är ett helt okej ord, om folk känner att de vill använda det eller själva vara en, så är det helt okej. Det är ju även bra om man inte vet om någon eller något är en tjej eller kille

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?

Oj vad svårt! Jag bakar och lagar allt efter recept förutom om man bara ska steka nåt eller så! Haha men äslakr cheesecake, ett recept min mamma följer! Muums

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?

Vad menas med det? Om det betyder om hur mycket kött man äter och så, så är det väl ganska sjukt hur mycket vi äter och det är dåligt med tanke på hur dåligt det är för miljön och kroppen! Men tråkigt nog älskar jag det så kommer inte sluta med att äta det! 

15. Är du beroende av något?

Asså av min familj och vänner! Och av Kärleken jag får av dem och så! Haha djup 

 
 
16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

Ehhh hahah house musik kanske, om jag förstår frågan rätt?

17. Vad gör dig riktigt förbannad?

Ingenting riktigt, eller jo dem klassiska sakerna typ om nån är dryg och sur hela tiden, eller sådanna som är taskiga mot folk! 

 18. Har du något riktigt bra husmorstips?

Haha, nej?

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?

Jag gillar judith och judith! Hahah telenor? Eller vad är det? 

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?

Nej nej nej, inte alls! Jag var jätteblyg och vågade ingenting! Nu är jag nog motsatsen! 

 
 
 
Jag tyckte dessa frågor var väldigt annurlunda och roliga ijämfört med andra!
Kram Kram 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0