Skrädderi

 
Här är en blus jag hade på mig förra veckan. Anledningen till att jag skrev att jag inte visste var den kom ifrån är för att den inte ser ut så egentligen utan det var en väldigt lång tunika som jag har lämnat in till en skräddare som har gjort den mycket kortare! Mamma köpte den utomlands och märket heter dranella.
 
Tänkte bara berätta om den eftersom jag inte har något annat att skriva om! Det är lite svårt eftersom jag inte har gjort något och jag har därför inget att skriva om. Men kommentera gärna vad ni skulle vilja se, jag kan försöka göra det!
Kram Kram  

Kommentarer
Postat av:

Du verka som en snäll och vänlig person och jag har inget emot dig som person men snäll skuta skryta. Du behövde inte skriva hur mycket din skit dyra kofta kostade, du kunde bara skriva att det 35% rea. Även när du skrev inlägget om tio saker om mig så var inte punkterna "- I sommar ska jag segla i Kroatien i en vecka" och "- Vår familj reser utomlands minst 3 gånger per år" relevanta saker att skriva utan detta göra du bara för att få säga det.

Som sagt du verka trevlig som person men du är märkesfixserad och du skulle säker ha roligare ifall du inte bryde div så mycket om pengar, tro mig jag var själv en ån som du och jag har det mycket roligare nu än jag någon sin hade då

Kram

2013-06-18 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0