- / +

 - Nu har verkligen skolan börjat på riktigt, dvs prov inlämningar osv
 
+ Hösten börjar komma och man kan börja klä sig så mycket snyggare med accessoarer, tex halsdukar, jackor, mössor 
 
- Man är inte ute lika mycket eftersom vädret är så himla ruggigt och då blir man så himla trött när man inte får lika mycket frisk luft
 
+ Snart ska vi åka iväg till USA och värmen, kan verkligen inte vänta. Ska bli så härligt att få lite färg igen och shoppa massa nya mysiga kläder nu när hösten börjar komma på riktigt
 
- Det blir mörkt jättefort och det kommer börja vara mörkt när man ska gå upp och gå till skolan, vilket gör att det blir så himla mycket svårare att ta sig ur sängen
 
 
+ Jag har fått många fler läsare vilket är såå kul och det får mig verkligen att vilja fortsätta blogga! Ni är underbara
 
- Iphoto funkar inte vilket gör att ni inte får så bra inlägg vilket är supertråkigt
 
+ Svenska Hollywood fruar går i höst vilket är mitt favvoprogram! Haha, förgyller mina tisdagar. Sedan har ni väl inte missat Chloés och Nickys podcast, så himla bra
 
- Jag är så himla förkyld vilket jag verkligen inte gillar. Ska börja äta mycket frukt och dricka mycket vatten och bli av med denna dumma sjuka
 
+ Jag älskar att träna vilket jag nästan aldrig ha gjort förut och dessutom mår jag så himla mycket bättre av det
 
 
 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0