Inspiration

 
Jag får faktist väldigt mycket inspo nu förtiden från olika håll. Älskar typisktloviisa.blogg.se! Nästan min favorit blogg! Men dem klär sig sjukt snyggt! Sedan får jag lite från elsas blogg, även om det inte riktigt är min stil! Sedan lite chloé, andrea lindelöw och Nicky!
 
Men jag har faktist väldigt svårt just nu att bestämma vilken stil jag vill ha! Älskar lovisas stil vilket är ganska mainstream, sen älskar jag Elsas vilket är mer baggy sen gillar jag nickys vilket är mer magtröjor och sånt! Jag är en mix mellan alla typ, men vill liksom hitta min egen stil! Inte en blandning mellan andras liksom! Deep, haha!
Aja, får se hur det blir! Kommer ju antagligen köpa mycket kläder i usa och då får jg väl se hur det blir!
Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0