Last boattrip of the year

 
Hej! Det var längesen jag gjorde ett ordentligt inlägg så sorry, har liksom inte haft något att skriva om! Igår var jag iallafall hos sanna till typ 9 eller så och då hämtade Daniel mig. Sen somna jag runt 12 för jag var såå trött och hade sån sjuk träningsvärk!
 
Idag har vi varit ute med båten. Mormor är hos oss och hon har inte sett den! Det har varit typ 25 grader och superfint väder, jag hade till och med short och linne. Det var nästan som sommaren, det var bara lite kallare när man åkte för det blåste mycket kallare. Men det var sjukt mysigt, sen köpte vi glass och nu är vi hemma! Ikväll ska jag och Daniel vara hemma och vara med mormor för Mamma och Tony ska bort. Så det blir thaimat och mys!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Vart har din bror köpt sin tröja?<3

2013-09-07 @ 22:44:35
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0