Q/A - Abercrombie jeans

Jag är vanligtvis en 25/29 i hollister jeans, så tycker du jag ska ta 0s eller 2s i abercrombie jeans?
Asså jag tror 0R är bäst, för Abercrombie och Hollister jeans töjer sig bra mycket, man får kämpa lite i början men det är nog värt det i slutet! Sen tycker jag att Abercrombie jeans är större i storleken än Hollister. Jag har en storlek mindre i Abercrombiejeans än vad jag har i Hollister, vet inte varför. Men om du inte vill chansa så funkar säkert 2R lika bra. 0R är ju samma som 25 i midjan och 2R är 26 så ja. 
 
 
Jag tog svaret från rosanna, länk i profilen! Haha men hon hade skrivit så bra och det är antagligen samma person som har frågat! Annars, här är svaret!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0