Tomatoes n´ Cheese

Heej! Jag tänkte berätta lite om helgen! I fredag var jag då barnvakt, det gick superbra. Jag stannade till klockan 8 då deras föräldrar kom hem och sedan stack jag direkt till Sanna. Vi badade och myste bara, vi kollade bland annat på transformers vilket var ganska bra. Sedan kom lollo vid typ 11 eller så. Alla våra föräldrar var hos Lollos föräldrar så jag och lollo gick hem till Lollo runt halv 2 och så gick jag hem med Mamma och Tony.
 
Igår så gjorde jag inget på hela dagen eftersom jag var så otrooligt trött. Men senare på kvällen runt halv 9 eller så kom Lollo. Vi gick för att köpa godis på Ica när hennes killkompis ringde, eller aa en bekant till mig så vi stack istället hem till Johan och var där med några. Sedan stack vi hem till mig och kollade på film och somnade runt 2. 
 
Sedan idag har vi inte gjort så mycket! Men sedan ikväll så har jag städat mitt rum och fixat lite. Skönt att få undan allt onödigt!
Det var min helg!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0