Yesterdayy

Hej! Igår var jag på tjejmiddag hos Ebba i min klass! Hon har en varje år och den blir alltid lika bra. Vi var typ 13 tjejer från klassen för några kunde inte komma. Hon hade beställt pizza och köpt typ 2 kg godis, hur gott som helst! Dem flesta, inkusive jag spelade fotboll hela kvällen på en liten plan dem har nära sig. Det är lite tradition så det var mysigt att göra det igen! Resten kollade på skräckfilm vilket jag är glad att jag inte gjorde. Jag blir rädd i typ 2 veckor efteråt så tycker inte det är värt det! Men kvällen var jätte lyckad!
 
Idag ska jag till stan med Sanna! Ska kolla på lite saker. Mår dock sådär, är jätteförkyld och efter att varit utomhus hela kvällen blev det ju verkligen inte bättre! Jag tänker bara ta det lugnt ikväll och kanske köpa lite godis och mysa!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0