Bye

Hej hörrni! Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem natten till måndag men nu är jag ikapp i skolan osv och redo att skriva. För stunden kommer jag tyvärr inte fortsätta blogga eftersom det blir för mycket med skola och allt annat som händer. Sista tiden jag bloggade kände jag inte att jag hade något att skriva om och försökte därför klämma fram ideer som sedan inte blev bra, och  därför blev det inte lika kul längre. Jag hatar dock att sluta blogga när jag får kommentarer om att ni vill att jag ska fortsätta, men jag känner att om jag ska ha en blogg så ska det vara en bra blogg med massa roliga inlägg och ideer. Jag tror säkert jag kommer börja blogga nån gång i framtiden men just nu är inte bloggen ett prio längre. Ni kan ju om ni vill ibland kika in på bloggen och se om jag har börjat igen, vilket kanske inte är helt omöjligt, men det bestämmer ni själva. Det är inte så kul att läsa en blogg utan inlägg :). Hoppas ni förstår! 
Stor Kraaam 
 
Och till dig som undrade så är mössan från FWSS ( Fall - Winter - Summer - Spring) och finns bl.a att köpa på Nathalie Schuterman i Stockholm och även NK. Den kostar 400kr och den färgen jag hade finns tyvärr inte kvar tror jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0