1 advent

 
Här kommer en liten video från när jag och Elin bakade, så himla mysigt! Dock sämst kvalite eftersom den är filmad med en mobilkamera och jag tror kameran är lite trasig men det är bättre än ingenting hoppas jag. Hittils har första advent varit supermysig! Jag vaknade halv 11 och öppnade min adventspresent från min brorsa, vi har bestämt att ge varandra en present för en femtilapp ungefär varje söndag, sedan gick jag ner och åt frukost med familjen och nu har jag precis kollat på första avsnittet av julkalendern och ätit pepparkakor. I år har jag bestämt mig för att kolla på julkalendern för det verkar så mysigt, jag har inte kollat på iallafall 5 år! Men nu så!
 
Hoppas ni har en superduper advent och första december!
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0