Kimono

 
 
Hej hörrni! Idag stannade jag hemma... Usch vad jag hatar att vara hemma, jag är nästan aldrig hemma utan jag tar en alvedon och går iallafall men imorrse gick det inte. Jag hade sjukt ont i magen och mådde jätteilla så det var nog lite bra att ta det lugnt idag! 
 
IGÅR KÖPTE JAG KAMERAN!! Åhh, är så himla glad!! Dock kan jag inte fota just nu för mitt minneskort laggade jättemycket när jag skulle sätta i det så jag ska köpa en nytt idag om jag orkar mig iväg till tandläkarbesöket, men så som jag känner mig nu borde det gå! Men det blev iallafall en Nikon, den jag skrev om vilket jag är jättenöjd över. Den känns inte alls lika "Plastig" som min förra vilket är ett plus!
 
Det inlägget skulle handla om dådå? Jo jag tänkte bara skriva lite random om "Kimonos" som ni ser på bilden ovan. Hur mysigt? Jag har ju en morgonrock och så men det är inte samma sak utan fatta vad härligt att slänga på sig en sån efter en lång dusch eller när man slappar i sängen en lördag morgon!! Ett litet tips om ni ska köpa julklapp till kompisen eller mamman! Jag skulle iallafall bli glad!
Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0