... days until

Tog ideén från Sannas blogg! Och hon tog den ifrån Nickys haha!
 
Julafton om 75 dagar! Jag älskar julen och känslan i magen man får runt jul. Bästa känslan!!
 
Om 142 dagar åker jag med Sanna till finland och åker skidor. Hennes kusiner har ett ställe där eftersom dem är halvfinska så jag följer med deras familj! KulKul!
 
Om 179 dagar har vi praovecka på vår skola, synd att vi inte har två veckor men det ändå bli superkul!! Vet nog ganska säkert vart jag ska praoa så ser fram emot det jättemyckte!
 
Bara 17 dagar till miami!!! Wieee vi ska besäka massa roliga ställen, skriver ett inlägg om det senare!!
 
Exakt 100 dagar till min fölsis vilket betyder moppeee, cykla lagligt utan hjälm, energidryck och läskiga filmer på bio! Haha nej men jag ser absolut mest fram emot moppekörkort!
 
78 dagar tills vi åker till Mexico! Vi ska bo på två ställen där, en ö och sen något annat ställe! Så härligt!
 
Är så sjukt tacksam för allt vi får uppleva med resor och allt och ser så mycket fram emot alla resor! Men jag får ta en sak i taget och verkligen njuta för tiden går så himla fort!! 
Kram 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

- jaa!! Hihi tack :))

2013-10-10 @ 18:44:11
URL: http://www.sarapiper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0