Q/A - TR jeans

Så snygga jeans!! Har du köpt dem i stockholm på nk? Eller vet du någon hemsida där man kan beställa true religion? Älskar din blogg:)
Hej! För det första tack, vad go du verkar! Jag köpte mina TR jeans i USA på en outlet där dem kostade runt tusenlappen, vilket är betydligt billigare än på t.ex NK. Eftersom det är outlet är jag inte så säker på att den modellen finns i Sverige eller kvar i butik. Någon hemsida där man kan köpa dem är då bl.a deras egna hemsida (HÄR) eller också Zalando som borde ha äkta (HÄR)! För att bara gå in lite snabbt allmänt så tycker jag TR jeans är sjukt värda att köpa, även här i Sverige. Dock kan jag också tycka att det är alldelles för mycket pengar men om någon av er funderar på ett par så är det värt det!! Dem är så sjukt sköna och strechas inte ut som till exempel Abercrombie jeans! Skulle lätt vilja ha ett par till men med tanke på priset så får jag nog tänka över det och defenitivt spara ett tag! Hoppas det hjälpte!
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0