Stadium sports camp

Jag tänkte passa på att skriva lite om stadium sports camp vilket jag inte har gjort! Jag tyckte faktist det var kul där, jag och Sanna har ju varit där tidigare vilket inte var så kul men eftersom vi var äldre och flera så vågade man ta för sig lite mer och så! Min favorit sport var nog tennis eller beach handboll! Mitt "lag" på handbollen vann och fick spela match mot ledarna vilket var skitkul. Man lärde känna lite nytt folk och fick många nya kompisar! Det enda som är lite synd är att dem flesta bor ganska långt bort men man får hoppas att man håller kontakten lite. 
 
Även om man hade många sporter så hade man mycket fritid vilket var både roligt och tråkigt! Antingen slappade vi bara på vårt rum men ungefär nån gång per dag träffade jag och Elin några av Elins killkompisar som var supersköna. Dem gick på fotboll så vi kunde kolla hur fotbolls huset såg ut och så! 
 
Man åt väldigt ofta vilket var lite ovant för mig nu på sommaren, vanligtvis äter jag "brunch" och sedan middag men där åt man frukost, lunch, middag och sedan kvällsmål. Vi blev väkta runt halv sju på morgonen och sedan skulle man sova halv 11. Det gick bra med tiderna eftersom man var så himla trött på kvällen och somnade därför så tidigt och därför var man hyffsat pigg på morgonen. 
 
Jag kommer inte åka tillbaka för jag tkr inte det var suuperkul liksom men det var roligt att få träffa alla och bli tajtare med dem klasskompisarna vi åkte med. Jag har tagit bilderna från Rosannas blogg, som hon har tagit från SSC facebook sida. Jag hade inte med mig kameran och tog inte bilder alls så fick ta andra. Jag tror Hoppas det inte var ett allt för tråkigt inlägg!
Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0