OM MIG

 
Namn: Emma Sternegard
Ålder: 14
Födelsedag: 18 januari 1999 danderyds sjukhus
bor: stockholm/täby/näsbypark
familj: Min mamma Annelie, pappa Tony och bror Daniel
skola: Iest (Internationella Engelska Skolan i Täby.
hårfärg: Bloonde
Gillar: att resa, fotografera, vara med kompisar och familj, shoppaa osv
Ogillar: Inget speciellt, kanske när någon drar bort pappret på en piggelin eller när man har smörjt in sig med solkräm och sedan ligger på en strand så sande fastnaar haha nej men typ spindlar och insekter
mat: kanske grillat kött, tacos och godiis
årstid: Jag gillar typ alla årstider av olika anledningar, fast mest sommaren om jag måste välja! 
tid på dygnet: oj vad svårt, kanske mitt på dagen, eller kanske kvällen! 
kamera: Canon 1100d, väldigt bra! 
färg: Ljuusblå, gillar liksom ljusa färger som typ gammelrosa, beige, vitt men blå är finast att kolla på typ! :)
favoritland/stad: New York, jag gillar även San Diego! 
turnummer: 2, vet inte om det är ett nummer som har gett tur men det bara känns rätt typ haha
 
Hoppas ni vet lite mer om mig nu! 
Kram Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0