Göteborg

 
Nu är jag hemma från min farmor! Det har varit superskönt att ta det lugnt, det gör vi nämligen alltid där! Min farmor är alltid så snäll. Vi kom iallafall dit, jag och min brorsa på fredag morgonen! Då gjorde vi ingenting på hela dagen. Sedan på lördagen kom min farbror och våra sysslingar Edwin och William, sen kom även min farmors grannar, Elin och Hanna som vi har kännt sedan dem föddes. Hanna fyllde 6 år så vi kom till hennes kalas på eftermiddagen. Båda är så otroligt söta men Elin (Som är på bilderna) är så hiimla söt! 
 
Jag badade även på förmiddagen, sen badade allihopa på kvällen efter kalaset! Även om det har regnat nästan hela tiden och varit skitväder så har det ändå varit mysigt! Jag har också fixat videon nu så den går att kolla på! Kram Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0