Svar

 
 Du verka som en snäll och vänlig person och jag har inget emot dig som person men snäll skuta skryta. Du behövde inte skriva hur mycket din skit dyra kofta kostade, du kunde bara skriva att det 35% rea. Även när du skrev inlägget om tio saker om mig så var inte punkterna "- I sommar ska jag segla i Kroatien i en vecka" och "- Vår familj reser utomlands ungefär 3 gånger per år" relevanta saker att skriva utan detta göra du bara för att få säga det. Som sagt du verka trevlig som person men du är märkesfixserad och du skulle säker ha roligare ifall du inte bryde div så mycket om pengar, tro mig jag var själv en ån som du och jag har det mycket roligare nu än jag någon sin hade då Kram
 
Tänkte svara på denna kommentar! Jag menar absolut inte att skryta på något sätt och nu när jag har läst igenom inläggen förstår jag hur det kan verka så! Om du känner mig skulle du nog veta att jag bara är en tjej som älskar mode, att resa, fota och vara med familj och vänner! Pengar är absolut inte det viktigaste och det vet jag! Det kan vara svårt att veta hur man ska skriva om allt på en blogg eftersom man inte vill vara för personlig. Det blir ofta inlägg om det jag har på mig o.s.v vilket gör att det kan låta väldigt ytligt. Jag har mycket kläder som inte är märkeskläder och för mig spelar det ärligt ingen roll om vad som står bak på tröjan, och jag ska försöka vara tydligare med att visa det.
 
Angående "Om mig" inlägget försökte jag mest få fram att jag gillar att resa och testa nya saker. Våra resor är inte alla lyxresor på fina hotell utan vi åker ofta till Thailand, Vietnam och åker tuk tuks och lär oss om deras kultur. Men som sagt vill jag absolut inte framstå på detta sätt och kommer absolut tänka på det i framtiden! Var inte anonym nästa gång, jag blir absolut inte arg utan tvärtom så älskar jag att få kritik så bloggen kan bli bättre! 
Kram Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0