Taxfree&Visby shopping

 
Jag Hittade lite saker under resan som jag tänkte visa. Neccesären kommer från ceannis och är typ storlek mellan. Har behövt en riktigt bra neccesär och har alltid tyckt den här är så fin men jag har inte hittat den i blå, bara i typ brunt och rosa. Sen i Visby köpte jag ett par byxor från h&m! Äälskar dem, tror verkligen jag kommer använda dem mycket! Hade inga riktigt mönstrade byxor som stod ut så är supernöjd! På H&M köpte jag även en bh och lite välbehövliga tofsar.
 
Är i allmänhet väldigt nöjd med resan! Vi har haft det så mysigt och vi har solat och badat hela dagarna! Har t.o.m fått lite mer färg. Jag har filmat idag så i helgen eller tidigare kommer det ut en liten video!
Kram Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Åh byxorna va as snygga!!!

2013-06-28 @ 12:00:17
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0