About me

DIG:

1. Hur lång är du ?

Runt 160-165! Så en kortis :))

2. Vad pluggar du ?

Jag går fortfarande i grundskolan men sen vill jag plugga ekonomi och antingen marknadsföring, juridik eller ekonomi/ekonomi!

3. Har du långt hår ?

Ganska, eller ja! Har dock ganska lockigt så det blir ju annä längre rakt

4. Sminkar du dig ?

Ja, bare minerals på vardagar och jag brukar oftast inte sminka mig på helgen!

5. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

Turkosa, haha!

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

Japp!

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

Båda är lika bra men är väl kanske närmast mamma!

3. Vad är det senaste du sa till din mamma?

Typ hejdå, älskar dig! Hon stack precis till sin yoga näämligen!

4. Hur många länder har du varit i?

Kanske typ 15, vet inte exakt! Men vi älskar att resa i vår familj!

5. Vem i din familj stör du dig mest på?

Ingen tror jag, jag bråkar nästan aldrig med mina föräldrar och småtjafsar väl ibland med min brorsa men annars inget särskilt!

6. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Det beror på vad "hitta på" menas med? Kanske förra veckan vi gjorde något bara han och jag men annars så träffas vi ju hela tiden!

KOMPISAR:

1. Vem har du varit kompis med längst ?

Lollo världens bästa, från 2 års ålder and still my best friend

2. Vem känner dig bäst?

Vad svårt, alla känner mig på olika sätt men det är nog Lollo eller Sanna, eller typ Elin! Men Lollo har jag ju alltid kännt och henne kan jag verkligen säga ALLT till för det blir liksom inte stelt mellan oss men Sanna kan jag ju berätta allt viktigt för också!

3. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

gjorde det ?

Nej, inte hatar! Men om en nära kompis provar en tröja och frågar vad jag tycker och jag hatar den så säger jag väl kanske att den var "sådär". Fast jag hatar ingen av mina kompisars kläder såå jag skulle tro dem drev och börja skratta, haha!

4. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

Nej, jag umgås oftast med dem jag vill! Fast har dock svårt för att säga nej ibland för jag känner mig taskig! Fast kan alltid säga nej till mina närmsta kompisar om jag inte orkar!

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

Haha, ja! Vågar gör jag men det händer inte speciellt ofta! Eller det kan hända att jag typ skriker lite om jag är exalterad eller så men skriker inte så ofta av ilska!

2. Klä dig annorlunda ?

Jag har liksom på mig det jag gillar, vilket inte är speciellt annorlunda men jag tror nog jag vågar ha det mesta! Inte blyg på den fronten!

3. Vara dig själv ?

Ja, det kan jag nog påstå!

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

Aboslut!

5. Äta småkryp ?

Euww, nej det skippar jag gärna!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

För ungefär 3 timmar sedan! Jag tuggar minst två tuggumin varje dag i skolan, hehe..

2. När var du på semester senast ?

Miami för typ 2-3 veckor sedan?
 
3. Vilken färg är det på din tandborste ?

Rosa/röd

4. Hur ofta duschar du?

Varje morgon, och tvättar håret med schampoo och så varannan dag men sköljer det varje dag!

5. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

Ganska tidigt, är väldigt trött!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0