Christmas time

 
Jag älskar verkligen julen, allt som har att göra med julen. Lussebullar, pepparkakor, julgran och julpynt, julkänsla, samlas och träffas och självklart lite presenter sitter aldrig fel. Nej men julen är något jag verkligen uppskattar, inte presenterna (eller dem uppskattar jag självklart också) utan att ha en dag som verkligen alla inte tar för givet, utan alla vill bidra till att göra det till en speciell dag. Det är liksom inte som en födelsedag då en person njuter utan det är dag då alla gör det, alla i hela världen. T.ex midsommar, man får ju inte midsommarkänsla? Eller? Men det jag egentligen ville komma fram till var att det är så mysigt att alla börjar julpynta och man får verkligen den där varma känslan i magen. Som barnen jag är barnvakt till hade gjort ett pepparkakshus, hur mysigt?? Och som t.ex picmonkey har ändrat till deras juldesign eller juldekorationerna på biblioteksgatan eller julskyltningen på NK, sånna grejer gör verkligen julen till något speciellt. 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0