My closet

 
Här är då en del där jag förvarar mina kläder, alltså en garderob haha! Resten har jag i mina byråer! Jag vet verkligen inte om jag gillar den, eller jo jag gillar den för den är liksom så mysig men jag vill helst ha alla mina kläder på ett ställe så jag funderar på att spara till en större garderob men jag vet inte? Vad tycker ni? 
 
Men denna garderoben är liksom inbyggd i väggen med en dörr för så när dörren är stängd så har man ingen aning om att det är nåt där liksom. Från början var det ingen garderob utan det var hyllor ända ut men jag tycker det är så kul att fixa om och så, så jag "designade" den och sen hjälpte tony mig att bygga den. Dock hann vi inte med att fixa en del som ni kanske ser högst upp vid hyllorna men det spelar inte så stor roll!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0