Q/A - 30daychallenge

Jag skulle aldrig klara det, men kan du inte dokumentera hur det går - om det är svårt/lätt, om du känner dig hälsosammare, om det var värt de... :)

Absolut kan jag dokumentera det, dock kör jag inte alls lika hårt med maten, eller jag skippar godis, chips, glass och läsk och "junk food" men eftersom jag inte är så gammal så skippar jag att utesluta t.ex ljust bröd och dessutom pepparkakor och lussebullar eftersom det är advent på söndag. Men hittils går det jättebra, jag märkte redan igår att jag blev sugen på nåt men då gjorde jag en liten smoothie vilket hjälpte lite mot "suget". Jag kan lägga ut receptet för den är sjukt god och nyttig.
 
Hittills skulle jag inte säga att jag känner någon skillnad alls, men det är ju inte konstigt för jag har bara hållit på i 4 dagar men jag kan absolut känna mig gladare för att jag gör det liksom, lite stolthet! Det jag tycker är så bra med programmen är att träningen ökar och blir jobbigare vilket är lite kul att utmana sig själv! Men som sagt kör jag  inte alls stenhårt eftersom jag gör det ju inte för att gå ner i vikt eller så utan för att bli lite hälsosammare och bli lite mer vältränad. Men man känner sig faktist lite glad av att se lappen med programmet på spegeln och få kryssa av dag för dag, så jag tipsar det till er som vill utmana er själva!
Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0