Q/A - UGG´s


Kan du inte tipsa om vilka färger som är snyggast på uggs?
 
Jag kan försöka svara på detta men jag kan ju bara säga dem jag tycker är finast! För det första varierar det sjukt mycket på hur man matchar det osv som allt annat, och för det andra så har alla helt olika stil så dem färgerna jag gillar betyder det inte att till exempel du gillar! Men jag tycker att modellen mini är snyggast just nu eftersom det är en liten förändring från det väldigt mainstreama liksom. Sedan gillar jag alla färger, men dem som passar mig är typ naturliga som chocolate, chestnut, svart men jag gillar även mörkblå, knallröda och vinröda men även dem glittriga i svart och silver! Så jag tycker du ska tänka på vad du vill ha, ett par som sticker ut eller är mer standard? Men jag tycker personligen det är sjukt coolt med ett par lite mer annorlunda och om du känner dig bekväm med det, go for it! 
Hoppas det hjälpte lite,
Kram 
 
Untitled #44 
 
Här är dem jag gillar mest, så det är bara att klicka på bilden så hittar du alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0