Dreamdreamdream

 
Godmorgon! Idag ska jag med Sanna till stan för hon skulle fixa nåt, annars har jag inga planer för dagen! Detta är ett tidsinställt som jag började med för några dagar sen! Innehållet var liksom väskan ovanför men då såg jag att Sanna hade gjort ett inlägg och hon ville ha samma väska (fast det visste jag redan) och då tänkte jag att jag kunde vänta att publicera inlägget lite! 
 
Men som ni kanske såg la jag ut lite av dem sakerna jag önskar mig i julklapp! Eller det är liksom inte officiellt haha men det är ju faktist inte sååå långt kvar! Men jag fyller år 22 dagar efter julafton. Så när vi kommer hem från mexico är det typ 10 dagarkvar! Men då önskar jag mig bara en sak, väskan ovanför!! Eller jag önskar mig den iallafall nu! Den kostar väldigt mycket men om jag skulle få den skulle jag vara supernöjjd! Kommer säkert ändra mig men denna väskan är nog lite drömväskan! 
Vad flummigt det blev haha!
Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! jättefin blogg, vet du om neverfull väskan har en dragkedja så det går att stänga?

2013-10-12 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0