Badabadabada

Bilder från Sannas blogg
Igår var så mysig! Sanna kom till mig kanske 12 på dagen och då badade vi en stund! Jag hade gått i typ halv 11 så låg i superlänge. Sen gick vi upp och duchade och åkte vi till täby centrum för jag skulle köpa sjalen och vi åt även där! Sedan åkte vi hem och hade en fotografering! Det blev superfina bilder! Vi gjorde mat vid kanske 7 och åt den medans vi kollade på "The last song". Har aldrig sett den förut och den var såå himla bra och mysig. Sen badade vi igen vilket var sjukt mysigt för det var sjärnklart och jättevarmt i vattnet! Så vi pratade där i kanske 1 och en halv timme! Sen åkte Sanna vid 11 och mina föräldrar och våra familjekompisar kom hem typ 5 min senare och då badade jag en stund med dem igen! 
 
Nu har jag nästan precis vaknat, brukar aldrig kunna sova såhär länge när det är skola för är liksom så inställd på att gå upp tidigt! Men iallafall så äter jag lite frukost och kollar på tv! Idag ska jag bara ta det lugnt och kanske se om det är nåt plugg. Standard söndag helt enkelt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0