Miami part 1 - Wanties

Miami baby
 
Jag tänkte göra några inlägg om Miami, wanties, sevärdigheter och vad vi ska göra osv. Sara ville gärna det och jag tyckte det var en rolig ideé. Älskar att skriva om resor så då blir det ju perfekt att skriva om Miami. Jag kommer göra olika inlägg, och första är då "Wanties". Om ni följer mig på polyvore kanske ni har sett att jag har lagt ut huur måånga kollage som helst på vad jag vill köpa. Det ändras väldigt ofta med det är vissa saker som nästan alltid har varit detsamma. Jag vill tex mest ha True religion jeans, Uggs, ny väska och Juicy couture byxor. Sedan finns det en del jag har sett på hemsidor osv som kanske inte helt säkert finns där men som jag supergärna skulle vilja ha. Som tex Abercrombie byxorna.
 
Sedan finns det annat som jag gärna vill ha men som inte är så himla viktigt, tex kabelstickade tröjor, vit skjorta, nån snygg beanie, svarta byxor, vanliga stickade och några coola militärbyxor. Men det får jag se vad jag hittar liksom. Men det var lite om vad för shopping jag kommer ägna mig åt!
Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Hihi tack snyggi! Tycker det är så kul att läsa om<3 kramiis

2013-09-29 @ 22:44:18
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0