bfriend jeans

Zara jeans // American vintage tröja // Lexington hoodie 
Idag var då första riktiga skoldagen! Faktist helt ok. Det kändes som dagen gick fort även om vi slutade 4! Men vi har haft ganska roliga lektioner, först svenska, engelska, sedan student room priority vilket är när man får spela biljard och massa roliga grejer, sedan efter lunch hade vi SO, Slöjd sedan bild. Så väldigt kul! Efter skolan åkte jag och Sanna och köpte block och glass och satt och åt den. Myysigt!
 
Ikväll ska jag inte göra nåt speciellt, får se om jag kanske sticker ut och springer! Annars ska jag fota en outfit med en poncho som Sara hade frågat om, så det kommer upp imorrn! 
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0