Pattern pants

Tröja GANT // Tröja under Zara // H&M Byxor // Shepards
 
Sorry för usel uppdatering idag, hade verkligen inte mycket att skriva om. Skolan var rätt så seg idag, bara allmänt jobbig liksom. Efter skolan åkte typ halva klassen (dock inte tillsammans) till Täby Centrum för att kolla på den ny öppnade delen. Tycker det var helt ok, eller asså det var sjukt fint men känns så himla annurlunda när man inte känner igen sig. Det har öppnat affärer som Lexington, Odd Molly, Hilfiger osv vilket jag tycker sådär om, Tex odd molly kommer bli ännu mer mainstream nu när det finns där! Aja, vad kan man göra!
 
Nu sitter jag hemma och gör ingeting som vanligt! Jag vet inte, på vardagar har jag typ ingen ork efter skolan utan tycker bara det är skönt att ta det lugnt hela tiden. Får se om jag sticker ut och springer. Det fanns ett dans fuego pass på friskis men Lollo hade skadat sig så hon kunde inte, och Sanna ville inte! Men jag får se hur det blir!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0