Ur garderoben: Mina byxor

från vänster uppe: Zara boyfriend // Hollister skinny // Hollister skinny // Abercrombie skinny // Hollister bootcut // Hollister bootcut
Dr.Denim skinny // H&M Skinny // Cheap Monday skinny // Please jeans // Abercrombie skinny // Zara skinny // Zara skinny 
 
Dessa var mina byxor! Som ni kanske kan se så gillar jag verkligen abercrombie och hollister i jeans, tycker dem sitter så himla bra! Annars på lite annurlunda byxor så är det mer blandat! För stunden gillar jag mer "annurlunda" byxor istället för helt vanliga jeans men det är delvis för att jag har tröttnat på dem jag har lite! Ska kolla på nya i Miami eftersom dem är så billiga där!
Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0