Världens bästa Lovisa

Jag tänkte då berätta lite om det senaste dygnet! Igår så gjorde jag ingeting på förmiddagen förutom att jag hämtade underkläderna från Sanna men hon kunde inte ses mer än att bara lämna över det. Sedan vid ungefär 4 kom Lollo. Man har alltid lika kul med den gosiga tjejen! Vi åkte till Ica och köpte massa gott och satte oss och kollade på film. Sedan åt vi med familjen och bara pratade och så. Sedan vid typ halv 11 åkte vi med min brorsa och hans kompis till ica och köpte mer doritos, hehe.
 
Idag så vaknade vi 20 över tio och bara satte på oss kläder och åkte in till stan. Jag köpte ett par boyfriend jeans från Zara och en american vintage tröja. Suupernöjd med båda köpen men speciellt men jeansen. Har testat så många olika men inga som jag har gillat. Dem fanns bara i min storlek i ett exemplar men Lollo var så gullig och lät mig köpa dem (hon gillade dem också) . Vi kom hem runt 3 och bara pratade lite och så, sedan var jag barnvakt. Nu har vi precis ätit middag. Mer bilder på byxorna och tröjan kommer senare!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0