Christmas tree

Första foton på så länge, feels so good!!
 
Nu hörrni, nu kommer bloggningen bli på topp igen, nu finns det inga ursäkter och det känns så bra! Var tvungen att test-fota lite nu när vi har köpt ett minneskort som funkar också så då tyckte jag denna julgranen var fin! Är det bara jag som faktist inte har så mycket julkänsla än? Eller självklart är jag inte ensam, det är det enda som står på alla bloggar haha! Nej men jag kan inte påstå att jag har lika mycket julkänsla som jag brukar men det är påväg! Det klart man känner att julen är nära när man bakar pepparkakor, äter lussebullar och dricker julmust! Men förhoppningsvis stämmer väderprognosen tills imorgon, tänk 3 dm snö!!! JIPPI!! Då snackar vi julkänsla!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0