Fortsätta blogga?

Hej hörrni! Först tänkte jag berätta lite vad jag har haft för mig dem senaste dagarna! I lördags åkte jag till min låtsas mormor och morfar eller vad man ska kalla det. Det är min gamla barnvakt som jag träffade första gången när jag var 3 månader och sedan dess har vi alltid hållit kontakten och när vi var mindre var vi alltid hos då Inga-Britt och Uno en helg en gång i månaden. Nu för tiden brukar jag komma dit en gång varje år och pyssla så det gjorde jag, sedan sov jag över tills söndagen. Så jag pysslade, lekte med deras barnbarn osv. Jag hade tänkt göra en video men nu funkar inte Iphoto igen... Blir så himla sur. Men sen idag var jag i täby centrum med Sanna efter skolan och köpte julklappar och sen hittade jag ett par jättesnygga bootcut jeans från H&M!
 
Men till det viktiga, ska jag verkligen fortsätta blogga? Varför jag vill det är 1. Det är oftast väldigt kul att få uttrycka sig och samla allt på ett ställe, och 2. Jag har ingen aning om vad jag skulle göra av alla bilder annars. Sedan har jag noll inspiration, och sedan är det alltid något som inte funkar, som t.ex nu iphoto, innan hade jag ingen kamera osv vilket blir sjukt jobbigt efter ett tag, sedan blir jag stressad när jag inte har gjort något inlägg, vilket jag inte alls ofta har gjort på senaste tiden. Sedan eftersom det är mörkt när jag kommer hem från skolan, så är det svårt att ta outfit bilder och så! Men vad tycker ni? Jag funderar att ta en paus och kanske fortsätta efter Mexico eller till våren? Men kommentera,  I need your help!
Kram 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag tycker att du ska forstätta!!! Jag blir inspirerad av dina bilder!! :D

2013-12-16 @ 20:07:45
Postat av: Anonym

Fortsätt! :-)

2013-12-17 @ 16:07:52
Postat av: Johanna

Fortsätt blogga! :) läs andra bloggar och låt dig inspireras av dem!

2013-12-20 @ 10:39:49
URL: http://nattstad.se/godmadeusperfect
Postat av: Anonym

Snälla sluta inte blogga din blogg är grym!!!!! Man får så mycket inspo

2013-12-20 @ 17:08:35
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga!!!!!!

2013-12-22 @ 16:56:47
Postat av: Anonym

DU fåååår inre sluta!!!

2013-12-23 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0