Christmas wishes

Untitled #41
 
 
Hej! Nu är jag hemma och ska snart på yoga med min brorsa. Haha, han vill tydligen bli smidigare så det ska bli intressant att se! Men har iallfall gjort ett till litet wishlist kollage. Jag önskar mig då armband från typ MBMJ eller Tory Burch och örhängena från MBMJ, en ny FWSS mössa, Sims 4, mjukistofflor, Happy plugs, gellack och den behandligen och lite kläder! Jag har även min födelsedag 18 januari så när vi kommer hem från Mexico så är det bara typ 10 dagar kvar så jag lär ju önska mig det jag kanske inte får i julklapp då..
 
Jag har nog även bestämt mig för att om jag vill ha Louis Vuitton väskan så ska jag spara till den istället för att önska mig den, det kommer kännas så mycket bättre att veta att jag har köpt den själv! Så det är bara att börja spara!
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0