Casual

Tröja - H&M // Jeans - Hollister // Jacka - H&M // Converse
 
Hej! Idag var jag som sagt med Sanna i stan! Det började gaanska segt eftersom jag glömde min mössa på tunnelbanan! Jag fick ringa kundtjänst och så, så jag får hoppas att den kommer fram. Blev så ledsen, vi kollade på nathalie Schuterman och dem militärgröna är slut och dem kommer inte få in fler :'((((
 
Men just nu gör jag typ ingeting, får se om jag gör något ikväll om jag orkar. Jag hade tänkt att ta ett litet bad nu så det är mysigt! Ha en fortsatt trevlig lördag!
Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Emma! Älskar din blogg! Men jag undrar om du kan visa allt du köpt i Miami när du kommer tilbaks.

2013-10-13 @ 10:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0