Miami part 2 - Reseplaner

När vi ska till Miami så ska vi hitta på massa roligt! I söndags var det två veckor tills vi ska åka och jag längtar otroligt mycket. Vi kommer då dit på söndagskvällen, det är väldigt skönt att komma dit på kvällen då man är väldigt jetlaggad och slipper vänta så länge innan man lägger sig. Sedan på tisdagen ska vi till en outlet som heter Saw grass mill. Det finns affärer som True religion, Ralph Lauren, Michael Kors, Uggs, Juicy couture, Levi´s och massa fler butiker.
 
 
Sedan under veckan ska vi vara på hotellet som heter Villas at Doral, men vi kommer troligen vara mycket mer på Miami beach vilket är betydligt mysigare. Vi är liksom inte där för att vara på hotellet. Sedan ska vi gå längst rodeo drive vilket vad jag har förstått är en känd gata i Miami. Någon dag ska vi även titta in i en galleria som jag har blivit tipsad om någonstans som heter Aventura mall. Där har dem b.la. Abercrombie, Victorias secret, Gilly Hicks och återigen, massa fler. 
 
På Fredagen åker vi till Key West och spenderar en dag där och bor på ett hotell där under natten. Det ska bli superkul att få se det för det verkar så himla fint där. Sedan åker vi tillbaka till det första hotellet och sover där lördag- söndag. Sedan åker vi hem till Sverige på söndagen men med tidsskillnader och resetid är vi inte framme förrän förmiddagen eller så på måndagen. 
 
Självklart kommer jag göra inlägg efteråt och kanske tipsa om olika ställen och berätta om hur outleten var och allt jag har köpt osv!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh Gud vad roligt att åka till Miami! Har drömt om det så länge, är superavis!

2013-10-14 @ 21:04:07
URL: http://emiliaberglund.blogg.se
Postat av: Emma

Gud vad kul med Miami!! :))

2013-10-15 @ 17:55:51
URL: http://www.emba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0