Q/A - Primeboots

Hej! Jag ska äntligen få mina första primeboots, jag har velat ha dem i ca 1 och ett halvt år! Nu har pappa äntligen gått med på att köpa ett par till mig ( Jag har tänkt köpa de bruna mellanhöga eftersom att det är mina första par) men jag undrar.. Har primeboots börjat bli lite ute? Jag ser att bloggare börjar att blogga om nya slags skor så som dem där forentini + baker skorna!? Och så ser jag att en del börjar att sälja sina primes... Jag menar e det värt det nu, eller e det försent? :/
 
Hej saraaa! Gud vad roligt! Jag älskar verkligen primeboots, och använder mina superofta! Jag förstår vad du menar med att dem börjar bli lite "ute". Personligen tycker jag inte det är så men det finns ju alltid en risk att det blir så. Ett bar bruna boots går dock aldrig riktigt ur tiden så även om dem är dyra kommer du alltid ha användning för dem! Angående nya boots som fiorenti baker t.ex så är jag inte ett jättestort fan av dem och tycker myycket mer om primeboots men det är ju från person till person så jag tycker absolut det är värt att köra på primsen om du gillar dem och du kommer säkert inte ångra dig!
Kraaam 
 
Sannas nya primes!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: by cajsab

Åh riktigt snygga!! Delar just nu med mig av en rabattkort till caseapp på min blogg, så in och kika! ;)

2013-10-13 @ 08:06:20
URL: http://bycajsab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0