Q/A - Tumblr

 
Jag tänkte förklara lite om Tumblr! Jag trodde först att det skulle vara jättesvårt med designer på sin sida osv. men det är verkligen superlätt. Om du vill ha t.ex min design, klickar du på install theme uppe i högra hörnet som ovan och så kommer du in till han som skapade designen, sedan går du in på hans teman och så kan du installera dem där, sök på internet för bättre instruktioner, 
 
Sedan när det kommer till bilderna osv så kan man söka på olika ord om man vill ha något speciellt sedan börja följa någon man tycker lägger ut fina bilder, och om dem du följer lägger ut en bild så kan du klicka på vem den personen fick bilden ifrån och se om du vill följa den. Några riktigt bra tumblrs enligt mig är Andypanken, spencergwen, rmoberg, lovisaegervall och många andra. Jag tror ni kan se vilka jag följer på mitt konto!
 
Jag gillar tumblr jättemycket och använder det som en sida bara för mig liksom, eftersom för mig spelar det ingen roll om hur många som följer mig utan jag har det bara för jag tycker det är kul och man får mycket inspo. 
Hoppas det hjälpte! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Emilia

fin blogg:))

2013-10-28 @ 21:49:17
URL: http://emiiliiaaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0