23 september

 
Idag har varit en ganska bra dag! Det var sviinkallt imorse! Jag hade en tjock, varm tröja och jacka, mössa och halsduk men frös ändå så mycket! Men skolan gick ganska fort och sen åkte jag och Sanna hem till mig och hämtade träningskläder och sen åkte vi till Sanna och pluggade lite! Vid typ halv sex åkte vi till gymmet och gymmade tills yogan började vid halv 7! Så underbart med yoga på en måndag!
 
Nu ska jag inte göra så mycket, alla är på träning så är ensam hemma men jag får se om jag badar när mamma och Tony kommer hem för dem ska säkert också bada! Ganska skönt såhär på en måndag. Vi börjar även väldigt sent imorrn så kan vara uppe lite senare, haha!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super fin outfit, men vem är Tony?

2013-09-23 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0