Miu Miu shoes

Lovelovelove
 
 Idag har varit ok! Började skoldagen med 2 timmars träning sedan vanliga lektioner! Det var så himla kallt imorse och mamma är ledig på fredagar så hon skjutsade mig till skolan! Sen efter skolan gick jag och Sanna hem till henne och på vägen stannade vi och köpte cola och så, och då träffade vi Lollo! Jättekul! Sen gick vi och hämtade Sannas kusiner och var barnvakt åt dem ett tag! Vi lade pussel och kollade tv. Sedan gjorde vi inte så mycket, vi sminkade oss precis innan jag skulle hem! Haha, har inte sminkat mig på suuperlänge!
 
Nu är jag hemma iallfall, eller kom hem typ halv 10 och då badade vi en snabbis. Och nu kollar jag på nån film som går på tvn! Ganska rolig faktist!
Hörs imorrn!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Åh kan du inte skriva lite om eran Miami resa? Typ vad ni tänk göra, om du kommer blogga, vart ni ska bo, "vill ha" shopping saker och lite sånna saker. Skulle vara kul att läsa om de! Kramis

Svar: Självklart kan jag det! Jättebra tips! Fixar det så snart så möjligt! Kraam <3
emmasternegard.blogg.se

2013-09-28 @ 09:06:02
URL: http://www.sarapiper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0